try

Tuesday, April 2, 2013

Awak nak kulit berseri macam saya tak..




Assalamualaikum :)



hai ibuk-ibuk bapak-bapak. samat ketemu kembali ya. rinduan sama gwe? wahh bikin terharu ya kamu :) hikhik.. gwe tersipu-sipu malu ni. 

ya udah sih.. aku sedang kepanasan kerana berpeluh di musim panas yang kering tapi tak berapa kering. malam-malam boleh pulak tersedar dari tido rasa berpeluh-peluh kat kepala. sori bukan aku botak k tapi disebabkan kepanasan,kewapan dan kebahangan menyebabkan kepala aku yang berambut ini juga berpeluh selain badan. (untung rumah kau ade aircond kan!.) wkwkwkw kerek tak kerek tak. -_-'


 mari kita back to the point. aku nak tunjuk kat korang produk yang baru aku cuba. baru sebulan la guna. produk kecantikkan. terima kasih juga kat my kawan yang bagi free untuk aku buat testimoni. maceh yas anje anje. hikhik. terharu mak!



disediakan bersama transparent bar (pencuci muka), krim siang (warna putih) dan krim malam (warna kuning).



actually ini produk kecantikkan  METAL FORSIS by NATURAL 99. yang aku suka sebab produk ni tak guna bahan kimia. lebih kepada bahan semulajadi. aku pun sekarang nak back to nature lah. nak kurangkan guna bahan-bahan kecantikkan yang ada unsur kimia. kawan aku bagitau produk ni ada guna temulawak. hahaha sori orang tak lawak tak boleh guna!. ok tak lawak. 


masa aku mula-mula guna pun aku suruh adik aku guna sekali. nak tau effect dia camne kan. sabun TRANSPARENT BAR itu kan bulat ye kawan-kawan. aku ingat nak potong 4. sekali kau adik aku potong kecil2 cam dadu. tapi besar sikit dari dadu. macam-macam bentuk. aku tenyeh-tenyeh nak cuci muka pun tak berapa nak berbuih. hahaha. 


tapi alhamdulillah. ade kesan yang bagus. kulit jadi licin, putih dan kulit muka ala2 ada sinar gtu. yela mesti korang pandang pada luaran kan. tak cun packaging la, ala-ala kampong la, tak glemour macam maybellin, olay and what so ever la. tak cuba tak tahu kan. oh lupa pula nak bagitau. yang ni aku pakai sabun kuning (untuk kulit normal). ada sabun hijau (kulit berjerawat,kering,kusam dan bermasaalah).


oh ya kalau korang guna krim tu jangan alas-alas dengan apa2 produk lain. biarkan krim je yang alas muka korang yang cantik bak bidadari iteww. remember k! hikhik. panjang pulak aku membebel. selamat mencuba! :)


jual beli boleh dilakukan disini 
Shahiera Iera
ataupun contact number 0132029368. 





No comments:

Post a Comment