try

Sunday, June 9, 2013

Kawaii Sanitizer



Asslamualaikum


Hai! lately aku memang jarang sangat nak update blog. kadang-kadang tepu rasa otak nk update apa.  dunia pun makin maju dengan facebook, twitter, instagram, whatsapp, we chat, line dan yang paling latest kakaotalk. itu jela yang rajin aku buka. hahaha. alasan! padahal teman busy buat lesen. (ok alasan lagi) bahahaha..


okay dalam entry kali ini aku nak tunjuk barang yang agak comel yang menjadi kegilaan peminat barang comel macam aku ni. =) penat taw cari sampai putus harapan rasa.





Itu hari aku ada lah buka instagram. kuarlah gambar kat atas ni. aku tertanya juga benda alah apa la yang comel sangat ni. siap boleh gantung lagi youuuu. then barulah aku tahu sanitizer rupanya. mihmihmih =) tapi owner dia tak jual online. sedih :'(


One day masa jalan-jalan kt mall suddenly adik aku ternampak sanitizer seakan-akan apa yang dilihat. apa lagi terus grab la. hehe. suka angat adik kita taw. dia pun minat jugak. 





 Tadaaa. yang warna hijau tergantung tu. versi hello kitty punya. bawa je kemana-mana confirm memudahkan uollss. anti bacteria lagi youu. iloikee. so sapa-sapa yang berminat  boleh lah dapatkan segera di GUARDIAN. hurry up!! =)





No comments:

Post a Comment