try

Monday, February 18, 2013

A day to remember



Assalamualaikum :)



Aku ni bukanlah seorang yang rajin berjalan. walaupun bandar dengan rumah sekangkang gajah. tapi disebabkan tahap kemalasan yang tinggi aku lebih rela duduk terperap kat rumah. layan cerita kt tv kemudian ke meja makan selak tudung saji (ada makanan ke tak) ,pergi tandas ,online ,tidur dan sentiasa berulang2 perbuatan yanag sama. borink kan hidup aku? wahaha. 

Kadang-kadang bila dah bosan buat perkara yang sama memori otak aku akan flashback balik kenangan lama. rindu zaman sekolah, zaman kolej, zaman prektikel. dapat kenal kawan baru. (wahh rindunya!)



Let me introduce you my bestfriend^^ 
            dari kiri Sarah dan kanannya Suhaida..tapi aku selalu panggil angah je.


Dorang ni kiranya kawan baik aku dari sekolah asrama lagi. kalau aku turun shah alam kita orang akan together-gether gtuww. sebab sebelum ni sarah study di uitm dan angah pula kerja kat sana :)



masa di ICT menikmati cahaya..hik3




kenapa separuh?? ohh istana kehakiman tu lagi cantik mungkin!




Dorang ni sangat-sangat lah berbeza perangai. kira seorang kutub utara dan seorang lagi kutub selatan. aku pula tengah-tengah(boleh?). angah yang bermacam-macam rentak anginnya dan sarah sangatlah cool! kira kami saling melengkapi kan. dan dorang sangatlah baik (banyakkan "sangat" aku)

Angah kalau pergi travel tak pernah lupa belikan souveniour untuk kita orang. walaupun keychain tu agak banyak dalam simpanan aku. dan disebabkan jarang jumpa tiap kali kami jumpa dia mesti belikan something tanda kenangan.

Sarah pula memang the cool driver lah! dia lah yang paling rajin bawak kami jalan..tapi selalunya  tanpa dirancang. masa tu lah dia on the way nak sampai dan masa tu lah juga dia call ajak keluar. haha. terkejut mak jemah!!! Zemangat kan aku cerita. 





#hey guys you are FULL OF GREAT MEMORIES.

Thank you for reading this entry !


No comments:

Post a Comment